Reklamacje

Satysfakcja Klientów to dla zespołu abMoto.pl priorytet. Zależny nam na tym, aby każdy Klient był zadowolony z zakupów w naszym sklepie. Mimo, iż wady produktów zdarzają się niezwykle rzadko, to jednak nie można wykluczyć takiej ewentualności. Jako doświadczony zespół zadbamy aby reklamacja przebiegła w sposób sprawny i bez zbędnych formalności.

Jak można złożyć reklamację?

1.Nieprawidłowości związane z zakupionym towarem możesz zgłosić telefonicznie (60) 869 17 95, 604 780 167 lub mailowo reklamacje@abmoto.pl

2. Pobierz z tej strony formularz reklamacyjny, wypełnij i odeślij na adres reklamacje@abmoto.pl

3. Ustalimy termin odbioru opon przez naszego kuriera. Opcjonalnie Klient może wysłać, reklamowany towar własny transportem lub dostarczyć go osobiście do siedziby firmy.

4. Reklamowany produkt poddany zostanie szczegółowej ekspertyzie.

5. Kontaktuje się z Klientem w sprawie decyzji o uznaniu bądź nie uznaniu reklamacji.

Kto rozpatruje reklamacje?

Reklamacje rozpatrywane są przez specjalnie powołany do tego celu zespół ds. reklamacji i interwencji. Na podstawie wnikliwej ekspertyzy ustala czy produkt był obciążony wadą fabryczną.